lauantai 29. marraskuuta 2008

29.11.2008

Huomenta,

Jeesus on ihana!

Olen viimeiset päivät ollut tosi kiitollisella mielellä. Olen kiittänyt Herraa Hänen rakkaudestaan ja hyvyydestään. Jotenkin sisäinen ilo on kuplinut.

Katselin Cindy Jacobsia ja tulin Herran Hengen koskettamaksi tuon ohjelman aikana.
He olivat koonneet rukousryhmät ja menivät Wall Streetille rukoilemaan, tunnustamaan kansakunnan syntejä ja tekemään parannusta. Suuren vaikutuksen minuun teki se, että he polvistuivat maahan rukoilemaan.

Kuinka monet suomalaiset uskovat olet nähnyt polvillaan Aleksanterinkadulla? Minä en ole ollut polvillani siellä kertaakaan. Olen kyllä rukoillut siellä, mutta en polvistunut. Kuinka moni meistä muutenkaan menee Stockan eteen rukoilemaan? Luulen, että mekin kristityt menemme sinne tapaamaan ystäviämme ja shoppailemaan.

Olen viime aikoina ollut jokaisella kauppareissulla ns. auki etsien tilaisuutta rukoukseen, jotta en missaisi mitään Herralta. Vain yhden kerran on tarjoutunut hyvä tilaisuus ja se oli viime kesänä Prismassa kun olimme perheen kanssa kaupassa.
Vaikka emme saattaneet kuin siunata erästä ihmistä keskellä Prismaa, niin silti koin, että Herra piti asiasta todella, että panemme uskomme käytäntöön myös ostoskeskuksissa, kaupoissa, pankeissa... niissä paikoissa, joissa ihmiset ovat.

Voi kun osaisimmekin olla valmiita tarttumaan tilaisuuteen. Rukoukseni on: Herra tee minusta altis. Avaa hengen silmäni ja korvani näkemään ja kuulemaan Sinulle, Herra, otollinen tilaisuus tuoda Taivasten valtakunta maan päällä esiin ja kirkastamaan Kristusta sillä, missä kuljen.

Jeesuksen nimessä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti