torstai 6. marraskuuta 2008

06.11.2008

Yö on jo vaihtunut aamuksi, minä istun ja kirjoitan.

Olen ollut, viime päivinä, valtavan inspiroitunut kirjoittamaan opetuksia monenlaisista aihealueista. Osan ajatelmista olen julkaissut tässä blogissa - kuten huomaat - ja osa jää opetuksien muodossa odottamaan seurakuntaa/yhteisöä/paikkaa, jossa ne tulee puhua/julistaa auki.

Lukijamäärä tällä blogilla on kokoajan kasvanut. Sivunlatauksia on on ollut todella paljon per päivä. Osa lukijoista on jopa uskaltautuneet kirjoittamaan palautetta julkisesti (kommentit) tai lähettämään privaatisti sähköpostia. Kiitos kaikille kirjoittajille ja palautteen antajille - palautteesi on arvokasta!

Viimeisin kirjoitukseni käsitteli loukkaantumista Jeesukseen.
Toisaalta minua inspiroi viimeviikonloppuinen Pyhän Hengen viikonloppu, jolloin käsittelimme yhdessä tiimin kanssa Pyhää Henkeä, ja toisaalta myös palaute, jota olen saanut.
Pyhän Hengen viikonlopun aiheet olivat:
Kuka Pyhä Henki on?
Mitä Pyhä Henki tekee?
Miten voin täyttyä Hengellä?
Miten käyttäisin loppuelämäni hyvin?

Mm. mämä kolme Pyhän Hengen aluetta sai minut inspiroitumaan kirjoittamaan, myös loukkaantumisesta. Joskus vaikeista asioistakin pitää puhua.... vaikka ne koskettaisivatkin monien ihmisten elämän pintaa tavalla tai toisella.

Jeesus on rakkaus ja olen monasti puhunut pelkästään rakkaudesta, rakkauden lajeista sekä Jumalan rakkauden syvyydestä. Jotkut ihmiset lukevat kaikki blogit, toiset lukevat vain osan niistä. Jotkut lukevat jokaisen lauseen, toiset "lukevat" vai pitäisikö sanoa huomaavat, vain ne, jotka saavat heissä aikaan reaktion - positiivisen tai negatiivisen.

Olen viime aikoina saanut paljon palautetta blogiteksteistä, sekä positiivista että negatiivista. Annan aina sekä positiiviset että negatiiviset palautekirjoitukset miehelleni luettavaksi. Hän on hyvä arvioimaan sekä minun tekstini että palautteen antajan kommentit.

Joskus hän sanoo, ettei minun pidä vastata enää tai kommentoida kirjoitusta. Luotan hänen arvioonsa asiasta. Mieheni on viisas. Hänellä on paljon ymmärrystä tällä alueella. Kuuntelen häntä.

Raamattu sanoo Room 14:1 Heikkouskoista hoivatkaa, rupeamatta väittelemään mielipiteistä.

Raamattu antaa meille erinoimaiset ohjeet elämäämme varten. Kumpa aina osaisimme niitä noudattaa!

Olen ihan innoissani! Huomenna lähdemme vierailemaan appivanhempiemme luona. He ovat aivan ihania, lämpimiä ihmisiä. En ole vähään aikaan heitä nähnyt. Jopa Englannin matkamme tuliaiset heinäkuulta ovat vielä makkarin sekretäärimme päällä odottamassa viemistä - aika noloa... (ne kyllä unohtuivat välillä ottaa mukaan kun vierailimme heidän luonaan).

Sunnuntaina kun on isänpäivä, menemme taas vuorostaan vierailemaan minun vanhempieni luokse. Lauantaina tapaamme rakkaan ystäväni ja kyläilemme heidän luonaan.... Hääpullatoimitushan siinä oikeesti on kyseessä (minä en osaa leipoa pullaa ollenkaan). Otan siitäkin kaiken irti ja varmasti niin tekee miehenikin.

Kiitos Herralle ystävistä, jotka jaksavat sietää meitä!!

Ole siunattu Jeesuksen nimessä ja muista jollakin ihanalla tavalla parasta ystävääsi... ei pelkästään isääsi sunnuntaina... vaan ilmaise bestikselle huomiotasi ja välittämistäsi!

Ihanaa viikonloppua (sillä kaneetilla, että en kirjoita vkl:n aikana :)) !!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti