keskiviikko 27. elokuuta 2008

27.08.2008

Tournee lähestyy...

Olen ollut tässä jo pitkään ikäänkuin lähtökuopissa.

Herra on puhunut aiheista, joista mun tulee opettaa tourneen aikana sekä paikkakunnista, mitä niissä pitää opettaa ja mitä julistaa. Jokaiselle paikkakunnalle tietty sana tietystä syystä.

Oon ihan innoissani!

Vaikka monia mutkia onkin ollut matkassa, mutta se tietää vaan sitä, että hyvä reissu on tulossa.

Et muuten usko, että kuinka vaikeaa on saada täällä pääkaupunkiseudulla sähkömiestä.
Ollaan tehty kotona remonttia. Mieheni on huhkinut kahden huoneen kimpussa oikein urakalla. Kaikki saatiin muuten valmiiksi, mutta sitten odoteltiin sitä sähkömiestä.

Olen monasti miettinyt, että olisi pitänyt käydä joko putkimies- tai sähkömies-koulutus. Molemmille ammattiryhmille riittää töitä pilvinpimein...

Talonyhtiössämme kun tehtiin WC-remontti, kilpailutettiin useita putkifirmoja. Hinnat oli todella korkeita ja tekijää oli vaikea löytää. Samoin nyt huomattiin sama homma sähkömiehen kanssa.

Onko niin, että kaikki haluavat yliopistoihin ja näistä ammattilaisista, jotka omaavat "kädentaitoja" on huutava pula. Pitää ihan miettiä, mihin lastansa kannustaa... akateemikoksi vai hyväpalkkaiseksi käsityöntekijäksi?

Näinhän se on....

On monia Jumalalan sanan opettajia, jotka eivät koskaan astu tehtäväänsä. Heistä on taivasten valtakunnassa huutava pula. Monet haluavat "helpoille paikoille", jossa Herralle annetaan yläpää, mutta ei muuta... Entä sitten kun pitääkin antaa koko elämänsä? Onko meistä antajiksi? Vai haluammeko pitää itsellämme osan...?

Rakas Taivaallinen Isä, haluan tässä hetkessä antaa henkeni, sieluni (järki, tahto ja tunteet) sekä ruumiini Sinun käyttöösi. Lähetä sinä minut tekemään sitä, mitä haluat minun tekevän. Auta minua kukistamaan Sinussa, Jeesus omat intressini, jotta minun ajatukseni olisivat Sinun ajatuksiasi. Vaikuta minussa tekeminen ja tahtominen Sinun tahtosi mukaan.

Jeesuksen nimessä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti