tiistai 23. syyskuuta 2008

23.09.2008

Terveiset sängynpohjalta.... Olen siis kirjaimellisesti sängynpohjalla kirjoittaessani tätä blogia.

Vahvojen kipulääkkeiden tähden meni oloni huonoon kuntoon. Nyt olen lopettanut kipulääkkeet, jotka sain murtuneiden kylkiluiden ja kovan yskän takia.

Lopetettuani kipulääkkeet totesin, että oikea korvani särkee. Se on tukossa ja sykkivä, joten ei muuta kuin uusi antibioottikuuri.

No nyt sitten on vatsavaivat, murtuneet kylkiluut, karsea yskä sekä korvatulehdus.
Johan se on kumma, ettei rupea helpottamaan.

Sain muutettua Johtajuuskoulun kuudennen jakson marraskuulle. En olisi pystynyt siitä selviytymään kun suurin osa päivästä on vielä pakko olla sängyssä kun vaan ei jaksa olla hereillä. Lääkkeet väsyttävät.

Sain viime lauantaina viestin, että eräs yhteistyö on yllättäin päättynyt. Mietin, että mitäs nyt sitten tulee tilalle?? Lauantai iltana istuin koneella ja päivitin facebookia.... eräs Intialainen pastori alkoi "kilkutella" chat-boksissani.

Hän oli aiemmin lähettänyt minulle viestin, jossa hän kertoi heillä olevan 35-40 hengen porukka, jotka intohimoisesti rukoilevat herätystä Intiaan. Nyt hän kyseli kuulumisiani.... ja minä vastailin... huusin välillä Arille, että tuu Ari katsomaan, mä sättäilen Intialaisen pastorin kanssa. Katsoimme Arin kanssa heidän perhekuviaan.
Sanoin miehelleni, että mulla on tunne, että kohta tämä Pastori pyytää meitä tulemaan Intiaan. Saman tien hän kysyi, voisimmeko tulla heidän luo varustamaan heitä ja pitämään kokouksia. Lupasin Pastorille rukoilla asiaa ja hän taas sanoi tutkivansa FFS:n nettisivuja lisää, joten nyt on alustava kutsu etelä Intiaan.

Sain saman tien vastauksen kysymykseeni. Mitä uutta tulee vanhojen päättyneiden tilalle.... On sangen mielenkiintoista nähdä, mitä nämä uudet yhteistyökuviot tuovat tulessaan sekä Suomessa että ulkomailla. Mitä ovia Herra onkaan avaamassa? ja mihin suuntaan?

Minä rakastan Jeesusta yli kaiken! Ja haluan palvella Häntä! Kaikki härdelli, mitä palvelemisen ympärillä pyörii ja on pyörinyt hämmentää, mutta kuitenkin olen saanut nähdä, Jumalan mahtavan huolenpidon. Hän avaa ovet ja Hän sulkee ovet!

Kiitos Jeesus huolenpidostasi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti