sunnuntai 2. maaliskuuta 2008

02.03.2008

Aivan mahtavaa!!
Olimme pe-su aivan mielettömän upeassa kokoussarjassa Helsinigssä. Seminaarin nimi oli Tuli ja Voima…. Pääpuhujana Debbie Rich, River Tampa Bay-seurakunnasta. Osallistuimme jokaiseen kokoukseen ja likosimme Jumalan läsnäolossa käytännöllisesti katsoen kaksi kokonaista päivää + vielä kotona rukouksessa vietetty aika. Jumala todellakin ilmestyi Voimassaan!

Olen ollut Debbie Richin kokouksissa useita kertoja ja joka kerta Herra voimallisesti ilmestyy. Hänen voitelunsa on vuosien mittaan vain kasvanut, mutta on hän voitelustaan hinnankin maksanut.

Me olemme kutsutut ja kuuliaiset, mutta voitelu tulee Herralta. Voitelu on aina Herran.
Saimme kuulla erinomaisia todistuksia siitä, mitä Jumala tekee ympäri maailmaa. Saimme erinomaista opetusta antamisesta. Itse henkilökohtaisesti nautin siitä, kun saan olla väkevässä opetuksessa ja voimakkaan voitelun alla.

Jokaisella käynnillään täällä on Herra erityisellä tavalla koskettanut minua. Ihan kuin Debbie Rich olisi lähetetty tänne joka kerta juuri minua varten (näin meistä osallistujista varmasti moni muukin koki). Hänen vierailunsa Suomessa ja Helsingissä, on joka kerta ajoittunut heti elämässäni tapahtuneiden ratkaisevien päätösten jälkeen ja olen hänen kauttaan saanut aivan erityistä vahvistusta Herralta. Olen saanut suorastaan imeä Pyhää Henkeä itseeni ja ladata akkuja, itkeä ja nauraa samaan aikaan.

Meidän Jumalan sanan julistajien, opettajien ja viranhaltijoidenkin tulee saada opetusta niiltä henkilöiltä, jotka ovat hengellisesti jollain alueilla vahvempia kuin itse olemme, vaikka olisimme jo täysiaikaisessa palvelutyössä.

Meidän ei tule olla liian ylpeitä menemään rukousjonoon. Minä ainakin menen hakemaan Herralta lisää! En halua/aio tyytyä olemaan paikallani, vaan haluan kohdata Herran joka ikinen päivä omassa rukouskammiossa ja näissä aivan erityisissä siunauksen paikoissa, kun joku Herran voimallisesti voitelema julistaja julistaa ja opettaa sekä rukoilee puolestamme.

Herra näkee alttiin sydämen. Hän ei etsi suuria persoonia tai niitä, jotka näyttävät parhaimmilta, rikkaimmilta, ihmissilmin parhaimmilta vaihtoehdoilta vaan Herra valitsee niitä, joilla on nöyrä (ei nöyristelevä) sydän ja murrettu henki. Niitä, jotka ovat valmiita tekemään Hänen tahtonsa.

Oletko sinä Herralle otollinen?
Oletko sinä valmis menemään Isän eteen ja sanomaan: ”Tässä mä Isä nyt olen. Haluan sinun täyttävän minut rakkaudellasi ja Hengelläsi, jotta voin rakastaa ja olla rakastettu (rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi). Jotta pystyisin palvelemaan rakkaudessa heitä, jotka tunnustavat syntejään, jotta voisin olla Sinun kätesi, jalkasi, silmäsi, korvasi sekä suusi ja puhua rohkeasti juuri sen, mitä minulle annat/olet antanut.

Sinä olet Ihana Jumala ja suuri Armossasi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti