lauantai 31. heinäkuuta 2010

Kesäkuulumisia


Heipä hei pitkästä aikaa...

Kesä on mennyt nopeasti ja tämä laiska kirjoittaja on ollut laiskana tuotoksien suhteen.

Olen tehnyt koko kesän kovasti töitä. Kesälomaa en ole pitänyt lainkaan, koska kesä on luksushoitojen sesonkiaikaa. Toki pidennettyjä viikonloppuja olen kyennyt pitämään.

Tuotoksia...

En minä nyt kuitenkaan ihan laakereilla ole levännyt. Olen joitain lyhykäisiä opetuksia kirjoittanut talteen siitä, mitä olen Herrassa oivaltanut ja niitä tulen julkaisemaan tässä syksyn mittaan.

Nyt lähden pikkuhiljaa mökille viettämään viimeisiä lämpimiä, vaikkakin tuulisia, epävakaisiakin päiviä.

Käy lukemassa www.fightforsalvation.fi nettisivuilta opetuksia... uusia ja vanhempia.

Olkoon päiväsi ja viikonloppusi siunattu Jeesuksen nimessä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti